ANATOMIJA MAČKE

Petra Hrašćanec, Ksenija Zec

 28.avgust ob 20:00, Plesni Teater Ljubljana

 © Sara Bernarda Moritz

 

V okviru festivalskega večera Vibre, ki poteka v sodelovanju s Plesnim Teatrom Ljubljana, bomo predstavili dve predstavi, ki sta nastali na principu soavtorstva med umetniki z različnih področij. Dialoška oblika izbranih predstav se nanaša tako na sam umetniški proces, kot tudi na aktivno odprt dialog med ustvarjalci / performerji med drugimi umetniškimi zvrstmi (poezija in glasba). 

 

Pri ustvarjanju predstave Anatomija mačke sta avtorici ustvarili in uporabili posebno tehniko, ki je nastanala s sintezo tehnike sodobnega plesa in študije anatomije živali. Poudarek je na sposobnosti človeškega telesa, da anatomsko spremeni svojo arhitekturo. Upravljanje z drugačnim telesom in drugačno kožo skozi anatomijo mačke zahteva globoko zavedanje telesnih povezav. Koža, oblačila in krzno diktirajo drugačne načine izvedbe ter raziskujejo miselno, čustveno in semantično raven telesne prisotnosti na odru. 
 
Avtorski projekt : Petra Hrašćanec, Ksenija Zec
Izvedba: Petra Hrašćanec
Šepetalka mačkam: Leonida Kovač
Glasba: Nenad Sinkauz, Alen Sinkauz 
Kostumografija in scenografija: Zdravka Ivandija Kirigin
Oblikovanje svetlobe: Marino Frankola
Oblikovanje zvoka: Nenad Sinkauz, Alen Sinkauz
Glas iz podzemlja: Ivica Zec
Producent za 21:21 : Ivan Mrdjen
Predstava je nastala v produkciji Umetniške organizacije 21:21 in v koprodukciji Zagrebškega gledališča mladih  

 

 

KDAJ:
28.avgusta ob 20:00
KJE: 
Plesni Teater Ljubljana, Prijateljeva 2
VSTOPNICE
(za obe predstavi)
6,00 EUR - vstopnica s popustom za udeležence delavnic Vibra 2018
8,00 EUR - dijaki, študenti, upokojenici
14,00 EUR - redna cena 
REZERVACIJE:
Vstopnice s popustom za udeležence delavnic Vibra lahko naročite ob rezervaciji delavnic
preko spletne prijavnice.
Vstopnice za neudeležence delavnic Vibra 2018: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.  
Število sedežev je omejeno.
 
Festivalski večer Vibre poteka v koprodukciji  Zavoda Mirabelka in Plesnega Teatra Ljubljana.
 
 

 

 

Petra Hrašćanec se je začela plesno izobraževati na oddelku za ples Glasbene šole Blagoje Bersa v Zadru. S plesom se je nato ukvarjala v okviru pedagoškega in umetniškega dela v Zadrskem plesnem ansamblu, s katerim sodeluje še danes. V Zagrebu zaključila je Sredno šolo za sodobni ples Ane Maletić, diplomirala pa je Salzburški eksperimentalni akademiji za ples, SEAD.
V času študija se je izpopolnjevala na področju sodobnega plesa in koreografije na številnih seminarjih, delavnicah in programih za rezidenčne umetnike doma in v tujini ter sodelovala z mnogimi vrhunskimi plesnimi umetniki oz. pedagogi. Z Zadrskim plesnim ansamblom in z zagrebškim Studiem za sodobni ples je ustvarila številne predstave in umetniške projekte. Bila je umetniški vodja EU programa SPIDER in je soustanoviteljica umetniške organizacije Dance Lab Collective, ki od leta 2003 deluje kot prostor za mlade avtorje in jim nudi produkcijsko, računovodsko in finančno pomoč pri uresničevanju projektov.
Od leta 2009 skupaj s Sanjo Petrovski umetniški vodja festivala sodobnega plesa Monoplay, leta 2012 pa je ustanovila lastno umetniško organizacijo 21:21. Poleg številnih plesnih predstav, v katerih sodeluje kot avtorica, izvajalka ali koreografinja, se ukvarja tudi odrskim gibom v dramskih predstavah in muzikalih.
Svoje pedagoško delo razvija s sodelovanjem pri številnih delavnicah in tečajih za poklicne plesalce ter kot gostujoča predavateljica na plesni akademiji SEAD v Salzburgu in v plesnem centu La Jette v Bruslju. 
V zadnjih letih v evropskih in hrvaških gledaliških ustanovah in na festivalih predstavila vrsto koreografsko avtorskih del. Leta 2012 je prejela Hrvaško gledališko nagrado za najboljšo plesno izvedbo solo predstave Love Will Tear Us Apart v koreografiji P. Hrašćanec in S. Božića. Od leta 2014 je docentka na oddelku za sodobni ples Akademije za dramsko umetnost.
 
Ksenija Zec je koreografinja, avtorica plesnih in dramskih predstav ter oblikovalka odrskega gibanja dramskih produkcijah. Ustvarila je številne predstave za gledališča in neodvisne umetniške organizacije ter jih predstavila na velikih festivalih in gledališčih na Hrvaškem in v tujini. Redno sodeluje s teatrom Novi život za slepe in slabovidne, kjer razvija metodo za delo s slepimi umetniki. Ksenija je dobitnica več prestižnih nagrad, vključno z nagrado Hrvaškega društva dramskih umetnikov za najboljšo koreografijo. Je izredna profesorica na zagrebški Akademiji dramskih umetnosti in članica več strokovnih svetov.